Agilitytävling Frövi 9/6

I lördags åkte jag & mamma iväg till Frövi för att tävla agility hela lördagen, både Sue & Tayra startade två lopp var. Resultaten var blandade men jag är väldigt nöjd över mina fina hundar.

När vi ändå var i örebro trakten så passade vi på att hälsa på min moster & henns dotter, de visade runt oss i örebro & måste säga att det var en mysig stad.

Åter till agilityresultaten!

Tayra:
Vi startade vår första tävling i agilityklass2 med en disk, hon var allmänt ofokuserad under loppet & kändes inte alls i form. Men senare på dagen då vi startade vårt hopplopp så kändes hon som vanligt & gjorde ett nollat lopp som räckte till en 2:a placering med vår första uppflyttningspinne i hoppklass1.

Sue:
I båda hennes lopp blev hon diskad men hon kändes super bra i båda loppen, riktigt nöjd över hennes prestation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0