Tillbaka till Gävle

Vecka 44 kommer jag tillbringa hemma i Gävle, vilket kommer resultera i mer uppdatering om hundarna som bor kvar hos mamma (Pia) & inte bara om mina två som jag har med mig upp till Umeå. Kommer bl.a bli en del viltspår med Raxa & Tayra. Målet för Raxa är anlagsprov (till våren då vintern strax är här) & slutligen viltspårschampionat.

Ska även försöka ta mig till Gävle BK för lite agilityträning med syster & några hundar. Sen har jag tänkt att kameran ska få gå varm, vill ha nya bilder på de nio små liven. Hoppas bara att vädret är på topp så bilderna blir som bäst. Behöver verkligen fler bilder på whippetarna, har insätt att jag inte har många alls.


(fotot är några år gammalt, från en artikel i lokaltidningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0