Agility söndag

Sue: Är verkligen super nöjd efter gårdagens träning med Sue, hon följde mig super fint & var mer konsentrerad. Hon blir mer & mer fokuserad & konsentrerad för varje gång & hennes flams minskar. Känns verkligen toppen med henne. Framöver blir det att träna mer hindersug & tighta svängar.

Tayra: Även hon gick super bra, farten kommer mer & mer tillbaka. Här är det bara att bygga upp farten så mkt som möjligt & att överrösa henne mer beröm vid tunnlarna. Jag måste även själv studera människor som gör mindre hundar så att jag lär mig att visa på bästa sätt så hon tar de snabbaste vägen genom banan.

Jag ser verkligen fram imot tävlingarna som kommer så småning om.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0