Pågång just nu

Tänkte berätta lite vad vi har pågång inom de närmaste månaderna:

31/3 - 1/4 Agility läger i kilafors inomhushall. Instruktörer Jocke & Malin Tangfelt

Jag är med i agilitysatsning 2012 på Gävle BK, vilket ska bli otroligt roligt. Är en grupp som kommer träna tsm för att utvecklas både tsm med hunden men även som hundförare i stort. Agilitylägret är en del av detta projekt.

Hålla nybörjarkurs i agility tsm med Tomas. Inte 100 % bestämt än men ligger just nu under planering.
Återkommer med mer info kring detta. Kursen kommer hållas i vår på Gävle BK.

Utställning i Sundsvall för svenskaterrierklubben söndagen den 15/4. Jakten på Raxas sista CERT förtsätter.

Rallylydnad, har anmält mig & Raxa till en kurs i rallylydnad så bara att hålla tummarna att det fanns någon plats kvar.

Viltspår, nu när snön är borta & skogen börjar torka upp är det dag att ta tag i viltspårsträningen med raxa ordentligt & orda ett anlagsprov för henne nu under våren.



Detta är väl det som är pågång just nu, samt att jag ska sätta mig ner nu under helgen & planera in några agilitytävlingar framöver.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0