Kilafors

I helgen var jag & Sue & ett gäng från Gävle BK som sagt i Kilafors hundhall på agilityläger för Malin & Jocke Tangfelt. Helgen var verkligen super givande & lärorik, kände att man lärde sig något & tog ett steg framåt i utvecklingen varje pass som kördes. Jag fick verkligen hjälp av Jocke i allt som har med svängar att göra & i slutat av helgen satt väldigt många svängar som vi haft problem med innan. Evigt tacksam för att fått verktyg att finslipa dessa som jag har haft problem med innan.

Fick slalom & kontaktfältsstips av Malin som jag skall jobba vidare med, det är väl i dagsläget just det som jag behöver träna på mest.

På kvällen satt vi från klubben & planerade lite & kommer en tid framåt att träna en gång i veckan tsm, blandat av agilityträning & fysträning. Ska verkligen bli roligt att bli ett gäng på klubben som tränar tsm & hejjjjjar fram varandra på tävlingarna nu i sommar.

Se upp i sommar agilityfolket ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0