Agilitytävling, Gävlebk 18 Juni

Fick fin främande från norrland i helgen av Stina & hennes mor + hundar. Lördagen bjöd på tävling på hemma klubben.  Jag startade med Tayra i både agility- & hoppklass, med Sue startade jag endast hoppklass. Är super nöjd över flickornas prestationer. Både gick verkligen hur bra som helst.

Tayra: Tog sin första pinne i agilityklass 1, kan inte annat än att säga att det känns super skönt att allting äntligen fall på plats. I hoppklassen fick vi fem fel p.g.a fel ingån i slalomet, vilket har blivit ett återkommande problem för oss.

Sue: Jag ska vara ärlig så blev jag helt paff för hur bra mitt bus verkligen gick, fram till näst sista hindret var i nollade, då hon missade en tunnel ingång. Agilityklassen fick hon stå över, då hon inte är helt säker på alla balanshinder ännu.


Stina & Spike tog sin sista pinne i agilityklass 1 & är nu mer uppflyttade till agilityklass2. GRATTIS!


Bild från en träning i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0