Agility söndag

Var agilityträning igår för Sue & Tayra,  upplägget var tre kortare banor som vi cirkulerade mellan beroende på storleks klass. Träningen gick super!!

Sue: Sue har verkligen börjat att ta egna initiativ & följer min handling bättre & bättre för varje gång hon får gå ut & köra. Hon har även ett väldigt drag framåt vilket jag ser som otroligt positivt.

Tayra: Tayra gör som vanligt inte några större fel, hon är väldigt säker på handlingen. En sak som jag måste jobba på med henne är att bygga upp farten igen, men den kommer nog med tiden, hon brukar alltid vara en aning loj några veckor efter löp. Sen är jag så otroligt glad över att slalomet funderar så otroligt bra med henne nu, det har alltid varit de som krånglat förr och nu är det faktsikt de som fungerar bäst och där hon har mest fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0